Direktlänk till inlägg 10 augusti 2008

OL - sølv til Sverige!

Av sissi-mor - 10 augusti 2008 19:27


Jeg synes at det var kjempespennende i syklingen i dag da Sverige velfortjent fikk sølvmedalje. De tre første var nå EGENTLIG like gode da.....


Siden ingen norske hevdet seg i toppen var det supert at det ble sølv til Sverige:)


Gratulerer alle sammen!!!

 
 
Christa

Christa

10 augusti 2008 19:32

Här regnar det IGEN.
Det höll upp medan jag fick åka och hämta hem mamma iaf. Nu är hon på plats hos sig och går på medicin.
Kram
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

10 augusti 2008 19:41

Christa: Vi har hatt sol i dag, og det var deilig:)
Så godt at din mamma er hjemme igjen! Ikke noe er så godt som å komme hjem etter sykehusopphold!!

 
Ingen bild

charlotte

11 augusti 2008 15:29

Upptäckte just att det går att skriva ut bloggen på papper så nu gör jag det. Jag vill ha den kvar ifall att den någon dag skulle försvinna. Tror inte den tar med fotona men texten finns ju kvar i alla fall då, jo nu kom det foton också. Fick idéen genom skogsfrun. Så det är väl bara att skriva ut då från början tills idag....

 
Ingen bild

Christa

11 augusti 2008 20:59

Vill du se något gullig så bara måste du titta in på en bild och text jag lånade från nätet.
Ha en fin kväll
Christa

 
christel

christel

12 augusti 2008 11:07

Hej Sissi ! Läste om dina besvär i benen, det lät inte roligt o jag hoppas verkligen att dina tabletter hjälper dig så att du får må bättre. Själv e det ju si så där men hoppas att det blir bättre. Sköt nu om dig kram från christel

http://www.kristallens.blogg.se

 
Ingen bild

charlotte

12 augusti 2008 12:14

T och M fick fel besked om uppropstid av skolan så de åkte dit till kl 11 och de skulle varit där 9. Det gjorde inget och de har fått registrera sig och M fick möta sina mentorer. Hoppas nu bara att M har valt rätt linje, tydligen fanns det fler inriktningar som vi nog inte riktigt fattat. De ringde just är på väg hem båda två.
Jag har fått ont i armen så jag ska ta paus från bloggandet under dagen. Sätter mig nog ner och gör inget alls. Letat jobb imorse. Det löser sig nog.

 
Ingen bild

Sissi

12 augusti 2008 16:23

Charlotte: Jeg kommer aldri til å skrive ut min blogg på papir. Synes ikke det jeg skriver er verd å ta vare på dersom den skulle forsvinne fra nettet-
Håper virkelig det ordner seg med jobb for deg:)

christel: Håper at jeg skal få mindre vondt i føttene dersom jeg kan klare å gå ned i vekt. Håper VELDIG!!

Christa: Skal komme innom og se hva du har funnet:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards