Direktlänk till inlägg 6 augusti 2008

En merkelig dag

Av sissi-mor - 6 augusti 2008 16:02


I dag blir jeg ikke ferdig  med noe som helst.

Jeg holder på å vaske og rydde litt, men det blir liksom aldri ferdig...er helt ustrukturert og sløv.


Ting som tar et kvarter har jeg holdt på med i flere timer nå, avbrutt av alt mulig.

Begynner på en sak til før jeg er ferdig med den første, og så kommer jeg på at jeg skal sjekke noe...og på vei mot lillerommet og pc ser jeg at soverommet mitt trenger å vaskes - så vasker jeg det...


Men hva med de klærne jeg BEGYNTE å legge sammen i formiddag....?

Jeg kom nesten halvveis, ja....så jeg skynder meg tilbake dit for å ta det siste(tar et par minutter å bli ferdig bare....)

...men når jeg går gjennom kjøkkenet ser jeg at jeg kan jo bare sette på oppvaskmaskina samtidig....


Føler meg absolutt som Albert Åberg når han skal legge seg..."Jammen jeg skal bare....."


Jeg skulle I ALLE FALL ikke blogge, men da jeg kom inn til pc'en husket jeg ikke hva jeg EGENTLIG skulle sjekke ut....så her er jeg...og nå SKAL jeg legge sammen klærne jeg begynte med i formiddag.

Jeg skal gå rett bort til klesstativet med det samme.


.......kanskje TØMMER jeg oppvaskmaskinen på vei til mot stuen...

 
 
eva

eva

6 augusti 2008 16:17

Så där höll jag på igår, men jag kan lugna dig med att det går över :-) Albert Åberg, vad konstigt det låter. Här i Sverige heter han Alfons Åberg. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

6 augusti 2008 16:36

eva: Visst heter han Alfons i Sverige - jeg kom på det da du fortalte det:)
Jeg liker ikke å virre bort en hel fridag på denne måten....godt det skjer sjelden.

 
Charlotte

Charlotte

6 augusti 2008 16:46

Så gör jag ofta, hoppar från det ena till det andra och glömmer det tredje.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

6 augusti 2008 17:04

Lotta: Det er godt å høre det er flere som meg..... Det er en trøst i all galskap!!

 
Christa

Christa

7 augusti 2008 14:46

Jag får absolut ingenting gjort idag.
Är på tok för trött och orkar inte något.Annars brukar jag fara omkring precis som du. TUsen saker på samma gång.
Hoppas du hinner vila lite också
Kram
Christa

http://hissen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards