Direktlänk till inlägg 5 augusti 2008

Jeg er heldig!

Av sissi-mor - 5 augusti 2008 12:14


For et par uker siden hadde min datter M vorspiel her, bilde av stuebordet mitt etter jentegjengen hadde forlatt området er presentert 19. el 20. juli, tror jeg.

Det var den første gangen jeg smakte Pisang Ambon. Det er en bananlikør, og blandet med appelsinjuice var den kjempegod.

Systembolaget i Sverige er billigere enn vårt Vinmonopol, så min niese på 19, Hanne Elise, lovte å se etter en flaske til meg. Hun er i Ostersund denne uken.

 Nå ringte hun nettopp, og fortalte at hun hadde fått tak i en - den siste på det Systembolaget hun var i:)


Er ikke jeg heldig som har hjelpsomme familiemedlemmer???

 
 
eva

eva

5 augusti 2008 12:34

Det där låter alldeles för sött för mig. Bra att du kan utnyttja släkten till att handla åt dig :-) Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

5 augusti 2008 13:14

Va är den ädla dryck billigare i Sverige?????????????????????????????????????? Det kan jag bara inte tro. Den är god, men jag har bara köpt den på båten förr. Jag håller på med maten nu, vi har varit ut men det regnade lite väl mycket så vi åkte hem igen.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

5 augusti 2008 16:03

eva: Den er så deilig:) Ellers drikker jeg for det meste øl når jeg skal kose meg, det er kjempegodt.

Lotta: Mener Hanne sa at den koster 135 kroner, og jeg regner med det er svenske. Her koster den 199 tror Marit.
Begynte å sturtregne her ogs¨å

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards