Direktlänk till inlägg 2 augusti 2008

Mitt estiske strikkegarn

Av sissi-mor - 2 augusti 2008 16:41


Charlotte etterlyste bilde av det nye garnet jeg kjøpte meg i Tallinn, så nå har jeg tatt bilde av det. Fargene er litt skarpere på garnet enn de er her.


Denne hespen er på 240 gram, og den kostet 168 EEK, det vil si halvparten av prisen for tilsvarende garn her. Den er 100 % ull.


Dessverre rakk jeg ikke inn til sentrum av det moderene Tallinn og i butikker der, så jeg fikk ikke sett etter strikkemønster. De hadde mange plagg med katter på, og det hadde vært morsomt å ha mønster, men det har jeg da ikke.


GARN, derimot, det har jeg:)

 
 
Ingen bild

Charlotte

2 augusti 2008 17:12

Vilket bra pris och fint garn. Nu har jag bestämt mig nästa år när jag fyller år ska jag till Tallinn. Eller i varje fall någonstans däromkring det datumet, vi får se.
Den boken du skrev om Fredagsstrikkeklubben har jag sett i svensk översättning, men jag kommer inte ihåg vad den heter.
Lejon ska man vara försiktig med "ler" jag är glad att han inte kom genom glaset. Husen i Tallinn var väldigt vackra, de renoverade men det hus du tagit kort på skulle jag kunna tänka mig att äga. Det var så vackert i all sin dalande skönhet.

 
Ingen bild

Sissi

2 augusti 2008 17:32

Lotta: Det er en viss sjarm og skjønnhet over dette forfalne huset jeg tok bilde av. Renovert og malt ville det blitt en skjønnhet.
Joda, det var veldig greit at det var glass mellom meg og store Simba...men det var en morsom opplevelse.
Han var bra imponerende der han kom byksende, det kan jeg love deg:)

 
Christa

Christa

2 augusti 2008 17:37

Det blir något färg grannt av det garnet.
Ska bli spännande att se resultat senare.
Här regnar det nu och kvällen får bli i soffan med en bra film.

Kram
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

2 augusti 2008 19:18

Christa: Det blir vel sokker som vanlig av garnet....men ikke på veldig lenge, for nå er det brodering som står på timeplanen i lange tider fremover.
Blir nok film her også i regnværet, tenker jeg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards