Direktlänk till inlägg 2 augusti 2008

Tallinn surprise, sier xlinx

Av sissi-mor - 2 augusti 2008 13:02


Det er kanskje ikke alle som leser min blogg som også vet at xlinx er datteren min. Det er hun som bor i Rendalen og driver brukbarbok.

Hun og samboeren var i Tallinn i fjor, og etter hennes beskrivelser og bilder fra turen fikk vi lyst dit.


Hun hadde også lyst tilbake, men de skulle ikke på noen ferie enda, men hadde tenkt litt på en kombinasjonstur Estland/Finland med båt fra Stockholm senere i sommer.


Jeg snakker med henne søndagen før vi reiser, og noen minutter etter at vi har snakket om min kommende tur ringer hun igjen. "Gjør det noe om vi kommer til Tallinn to dager etter dere og reiser hjem med samme fly? Vi blir ikke boende på samme hotell da"

 GJØR NOE??? Det ville blitt kjempekoselig!!!!

Vi bestemmer oss for ikke å si noe til A og S om at de kommer, det skal være en overraskelse!

Og det skal jeg si det ble! Både A og S sto og så på Linn og Ståle som satt helt uanfektet på en uterestaurant - og de ikke at det var dem!

Det tok faktisk et øyeblikk før A og S INNSÅ at det virkelig var Linn og Ståle som var der!!

Det var også et stort øyeblikk på ferien!


Vi hadde det veldig koselig sammen med dem, og det at de var kjent der gjorde det nok noe enklere for oss.

Det var kjempekoselig at de valgte å ta sin ferie sammen med oss, synes jeg.

 
 
eva

eva

2 augusti 2008 14:56

Vad underbart ni haft det i Tallinn. Och vilken överraskning att träffa Xlinx och hennes sambo där. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

2 augusti 2008 15:23

eva: Ja, vi hadde det flott. JEG visste jo om at xlinx kom, men det var en STOR overraskelse for ungene.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards