Direktlänk till inlägg 22 juni 2008

Min datter M er i Sverige på ferie

Av sissi-mor - 22 juni 2008 16:42


Fikk sms fra datter M i dag tidlig med beskjed om at hun og kjæresten T kjørte på ferie alt klokken halv seks i dag tidlig.

De skal til Liseberg, og jeg håper de får det bra der. Jeg var spent på hvordan det ville gå for dem, for de har hatt førerkortene sine i bare 4 og 5 måneder, og så skal de plutselig kjøre gjennom Oslo, og orientere seg i Göteborg. Nei, jeg vet det er ikke lett å la være å bekymre seg.


For noen timer siden fikk jeg sms om at det var ENKELT OG GREIT å kjøre E6 gjennom Oslo. Så kom en ny sms senere: "Vi er i Sverige nå"

Jammen RINGTE hun meg også....ba meg gjette hvilken fartsgrense hun har kjørt i på motorveien på svensk side...... 110!!!

 Ett-hundre-og-ti....

En opplevelse for oss som har 80 som max-fart her på traktene.

 
 
Ingen bild

Charlotte

22 juni 2008 18:29

110!!! Jag har kört i 120 en gång utan att jag märkte det, men det är en helt annan historia hade i alla fall haft kortet i 20 år då. Du ska se det går bra för dem, men jag tycker inte om att köra i Göteborg alltför lätt att köra fel men oftast kommer man ju rätt i alla fall så någon större fara är det inte. Det är nog värre i Stockholm.

 
Ingen bild

charlotte

23 juni 2008 10:35

Sissi, sms:a mig ikväll så fixar vi ny plats för foton i din blogg. Helst före kl 20.00 för sedan fastnar jag framför teven, är flera program jag brukar se på. Jag är nog hemma till middagen idag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards