Direktlänk till inlägg 10 december 2007

Julekort - igjen.

Av sissi-mor - 10 december 2007 09:48

Lørdag kom julekortene jeg hadde bestilt. Jeg synes jeg har kommet langt med dem nå, siden jeg har skrevet på alle konvoluttene. Siden jeg "bare" jobber i år, og ikke er student med praksis, hovedoppgave å skrive og eksamener å lese til, trodde jeg faktisk at jeg skulle få tid til å legge ved et lite personlig brev til de fleste. Men slik er det ikke allikevel!  Jeg har ikke mer tid til overs selv om jeg ikke er noen travel student mer.

I dag tidlig, da ungene gikk på skolen, satte jeg meg ned ved dataen og forfattet en liten oppdatering om oss. Fortalte hva vi har gjort på i året som gikk,og hvordan vi ellers har det. Det printer jeg ut og legger ved til tantene og noen litt perifere slektninger. Det er det beste jeg kan få til i år, og så blir det litt mer enn bare "God jul og godt nyttår"

Ja, jeg er faktisk rett så fornøyd med meg selv for dette her:) Man kan ikke sette lista med kravene for høyt, for da kommer man ikke over den, og da blir man bare skuffet. Det er best å sette seg mål som er realistiske - og mulige å nå, tror jeg.

 
 
Charlotte

Charlotte

10 december 2007 10:05

Julkraven kan bli för stora och växa sig till berg ibland. Jag hoppas innerligt att du får en rofylld jul och är mer motiverad än vad jag är inför julen. Om jag kunde hade jag mer än gärna hoppat över den i år. ja, du vet nog varför.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

10 december 2007 10:40

Jeg gleder meg noe vanvittig til jul, og den kan ikke komme fort nok for min del! Jeg har enda ikke opplevd en eneste jul uten glede og forventning - og håper jeg slipper det også! Til og med den første julen etter at vi ble alene var en jeg gledet meg til- og det ble en av ungenes beste, fortalte de.
Å jul med din glede...

 
Charlotte

Charlotte

10 december 2007 17:42

Jag är så glad att du glädjer dig Sissi. Jag skulle önska att jag någon gång kunde se på julen med andra ögon och inte med negativa och ledsna. För det mesta blir det bra, men jag känner att jag inte orkar leva upp till det som julen är, inte alltid. Men jag tycker väldigt mycket om att få paket och barnen gillar julen. Det är nog mest matstressen och annat som gör att jag inte riktigt orkar med julen.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Anita

Anita

11 december 2007 00:03

Hej!
Det är härligt att läsa dina norska rader. :o) Klok är du som inte sätter för höga mål. Det är bättre att sätta små delmål. Så gör jag och då mår jag bäst.
Härligt att hälsa på i din blogg. Jag kommer gärna tillbaka.
Klem, Anita

http://anita.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards