Direktlänk till inlägg 10 december 2007

Kommentarer i bloggen.

Av sissi-mor - 10 december 2007 09:26

Da jeg startet med bloggen, startet jeg fordi jeg hadde lyst til å skrive.  Ikke for noen spesiell grunn, ikke annet enn at jeg alltid har hatt behov for å skrive.  Derfor har jeg i nesten 35 år hatt brevvenner, og det er noe jeg fremdeles har stor glede av. Det er mer som et behov for å skrive enn at jeg har lyst til å skrive, tror jeg. Det kjennes i alle fall slik ut.

Jeg var jo fullt klar over at hvem som helst kan gå inn og både lese og kommentere det jeg skriver, men det var av underordnet betydning.  Trodde jeg.

Jeg har fått en og annen kommentar til noe av det jeg har skrevet eller lagt ut bilder av.  Det som overrasker meg, og som jeg ikke var forberedt på, var hvor KOSELIG det er med slike små tilbakemeldinger! Ser jo av besøksstatistikken at det er en og annen som er innom, og det er virkelig kjempeartig å se at noen tar seg tid til å legge igjen noen ord. Det setter jeg stor, stor pris på.


I dag er det forresten 5 kuldegrader, alt er rimfrosset, og alt ser nydelig og rent ut. Jeg har jobbet hele helgen, og det har gått greit. Jeg har senvakt i kveld,og da er jeg ute i hjemmesykepleien. Sist jeg var ute så jeg to rådyr bare et par meter unna bilen, og en rev som løp over veien der jeg kom i 80-sonen. Han var farlig nær bilen da han plutselig kom uti veien, men det gikk bra:) Jeg håper at veiene ikke er glatte i kveld, for det blir å kjøre på en del kommunale, smale veier, uten gatelys. Og en del private, små veier, der jeg ikke vet hvor det er svinger eller hvor veien leder hen.  Men det er noe av sjarmen med denne typen jobb. Og spenning. Men det er ikke noe sjarmerende å kjøre seg fast i mørket, der langt ute i ingenmannsland. Det er heldigvis ikke nok snø til at det kan skje i kveld i alle fall:)

Ha en god dag - dere som måtte forville dere innom akkurat min blogg!

 
 
Charlotte

Charlotte

10 december 2007 10:03

Hejsan vännen! Visst är det härligt att skriva både brev och annat. Och det är underbart med kommentarer i bloggen tycker jag också. Vi har regn och rusk och grått väder för jämnan tycks det!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Babbelmoster

11 december 2007 08:41

God morgon på dig i Norge! Jag håller med dig också om kommentarer ... visst är det trevligt med sådana och alltid roligt när man får besök i sin blogg! Du är mycket välkommen in till mig ... jättekul att du skriver hos mig - uppskattar det verkligen ... ha en toppenbra tisdag och många kramar från mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards