Direktlänk till inlägg 6 december 2007

Fridag :)

Av sissi-mor - 6 december 2007 10:00

I dag har jeg fri, og det er deilig, for nå skal jeg ha jobb fra fredag ettermiddag til og med mandag kveld.

Fortsatt regn og dårlig vær her, men inne brer julestemningen seg. I dag har jeg pakket inn julegaver. Jeg har ikke så veldig mange igjen å kjøpe nå, og det er takket være tidlig start på innkjøpene. Julen er koselig, men du verden; det er en dyr høytid! Jeg er nødt til å spre utgiftene fra tidlig om høsten, for jeg har ikke råd til gavene ellers.

Jeg har noen bilder inne på det digitale kameraet, men så lenge ikke datteren min gidder legge dem inn på dataen kommer de ikke lenger enn til kameraet. Jeg må få henne til å lære meg dette snarest, for jeg hører det sies at det er ikke vanskelig. Selv for meg som ikke er noen teknisk begavelse er vel dette overkommelig å lære. Når jeg tenker etter, så er jeg ikke noe praktisk anlagt heller, så...kanskje jeg rett og slett bare tilhører dem som passer best til å sitte til pynt?

Jeg skal gjøre litt husarbeid nå, og så skal jeg sette meg ned med broderiet mitt.  Det er så morsomt og koselig å sitte med at tiden bare flyr fra meg.

Jeg har lyst til å brodere ett stort bilde til hvert av mine barn, men vi får se hva det blir til. Tenkte de kunne velge seg et hver som de liker, men jeg må se om jeg kommer i mål med dette jeg holder på med nå. Jeg begynner faktisk å tro det.... men det vil ikke bli til DENNE julen, kanskje neste....

 
 
Charlotte

Charlotte

6 december 2007 13:03

Vilken typ av kamera har du? Och vilket program använder du för att lägga ner foton i? Det är lätt som en plätt med min digitala systemkamera, det är bara att sätta in sladden så kommer programmet upp och jag klickar ok på kameran. Sedan laddar den ner automatiskt. Men jag vet ju inte om det är lika med din, det ska inte vara svårt med någon kamera. Jag skulle önska jag hade samma tålamod som dig vad det gäller brodering, konstigt att jag har tålamod att sy.

http://charlottas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards