Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Hvilken positiv opplevelse!!

Av sissi-mor - 31 mars 2009 14:16


I fjor meldte jeg meg inn i en Hobbybokklubb, og er fornøyd med både bøker og pris.

I dag, derimot, fikk jeg en 1.GANGS PURRING. På en bok jeg hadde glemt å avbestille. RIngte kundeservice og etter flere minutters venting med metallisk og ubehagelig musikk skurrende i øret fikk jeg snakke med en høflig kundebehandler.

Fortalte at jeg hadde glemt å avbestille, og at jeg sendte den tilbake ENTEN samme dag den kom, eller senest dagen etter, sammen med utfylt angreskjema.

Jeg sa at jeg hadde sendt den som brev, og da er det jo ikke kvittering på at jeg hadde sendt den. Dersom jeg hadde sendt den som registrert pakke ville den kostet mye over 100 å sende, men til gjengjeld ville sendingen ha blitt sporet fra innlevering til mottatt.

Hun sa at det er ingen problemer, de skal ta seg av dette, og ba meg rive i stykker regningen:)


Så tenkte jeg...TENK OM JEG HADDE BEHOLDT BOKEN..... Tro om det finnes mange som gjør slikt??? Det hadde neppe gått greit om noen forsøkte seg flere ganger med samme påstand om at boken var returnert som brevpost.

Med mitt traumatiske forhold til symaskiner er det HELT UTENKELIG at jeg skal ha noen bøker om lappeteknikk og annet som har med søm å gjøre....så for meg var det helt klart at dette var en bok som var returnert....


Men SÅ lett kan man TILSYNELATENDE "stjele" en bok.....


 
 
Medresenärskan

Medresenärskan

31 mars 2009 16:56

Hej Sissi. Tack för ditt besök hos mig. Roligt när det kommer nya läsare och som ger ett avtryck.

Så många gånger jag har behållit böcker bara för att jag glömt att skicka in avbeställningen. Trodde inte att det gick att göra så. Kanske är det bara i Norge;-))
Ha det gott!!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

31 mars 2009 18:09

Medresenärskan: det var i alle fall godt å slippe å betale 300 kroner for en bok jeg betalte over 50 kroner for å returnere....

 
eva

eva

31 mars 2009 18:25

Det är ju inte var dag problem löses så lätt. Vad skönt för dig. Krya på dig. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

31 mars 2009 20:32

eva: Nei, det er ikke så ofte man opplever at det er SÅ enkelt. For alt det den kundebehandleren visste så kunne jeg jo ha valgt å BEHOLDE boken og så lyge til henne...
Jeg koser meg som best jeg kan så lenge jeg er sykemeldt:) Hadde vi bare fått SOL:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards