Alla inlägg den 16 december 2008

Av sissi-mor - 16 december 2008 15:34


Jeg holder på med de siste gavene til ungene, og til tross for god lønn for en uke siden går pengene fort unna.

Jeg har lagt bort broderingen for i år, og må bare konstatere at jeg ikke får ferdig løperen jeg tenkte å bli ferdig med.


Jeg strikker videre, sokker. Jeg fikk gitt bort noen til jul, og jeg har fått solgt de siste jeg hadde igjen. Nå strikker jeg sokker som jeg skal selge på jobb, for det ser ut som om det var et visst marked der:)


Jeg har nok strikket 11-12 par sokker i de siste par månedene, og det går fort når man bruker pinner nr 4, som jeg har gjort på et par av dem.


Har hatt fri siden jeg kom fra jobb torsdag kveld, og har fri til i morgen kl 14.45 Har ikke gjort så mye her hjemme, for jeg har ikke hatt ork til noe som helst, annet enn å sitte og slappe av.

Men kanskje er det akkurat det jeg trenger mest av alt allikevel.

Ovido - Quiz & Flashcards