Direktlänk till inlägg 4 november 2008

Jeg skulle stemt på Obama dersom jeg var amerikaner

Av sissi-mor - 4 november 2008 16:30


Jeg håper virkelig at min favoritt i det amerikanske valget vinner!!! Jeg synes dessuten at det er så trist at hans bestemor døde i går, slik at hun aldri fikk oppleve at barnebarnet hennes ANTAGELIG blir president i et av verdens mektigste land- (om enn et land fullt av dobbeltmoral, der alt skal være perfekt utenpå....)


Tror verden kan trenge en UNG president, og muligens er det på tide at ikke alle ledere i vestlige land har hvit hudfarge også.

Jeg synes det blir koseligere å se nyhetene i årene som kommer når blikket skal festes på et vakkert presidentansikt i stedet for Bush sitt----

Mc Cain eller Obama - ALT må vel være bedre enn Bush.... 

 
 
Charlotte

Charlotte

5 november 2008 06:58

Ja och nu vet vi vem som vann. Världen behöver honom! Känns skönt att valet är klart och att världen i bästa fall förändras lite.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

6 november 2008 14:42

Lotta: Jeg tror ikke han kommer til å klare å utrette så mye i løpet av disse 4 kommende årene, for det er så mye som er feil med det amerikanske samfunnet at det vil ta TID og penger å ordne opp. Er nok ikke alle som er interesserte i noen endring der borte heller....

Men jeg håper han klarer en del!! Du verden så mye han har å rydde opp i.

 
Ingen bild

marit

7 november 2008 00:14

kansje obama får vekk krig, så du slipper å sende meg til andre land som f.eks afganistan:)
Obama var helt klart bestr, og virker som en utrolig søt og sjarmerende mann. Tror han vil gjøre det BRA! :D

 
eva

eva

9 november 2008 09:10

Här är en till som skulle ha röstat på Obama. Nu får vi se vad som händer i USA och världen när han blir president. Ha det så gott och sköt om dig. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Myselfz

Myselfz

11 november 2008 11:01

Jag ska ta och läsa den boken. Margit Sandemo är en väldigt duktig författarinna.

http://myselfz.blogspot.com

 
Ingen bild

sissi

11 november 2008 23:03

Marit: Jeg VIL ikke sende deg i kriger noen som helst steder, dersom det var opp til meg...

eva: Jegtror de fleste i vesten skulle gjort som amerikanerne; steemt på Obama....

Myselfz: Takk for besøket fra deg, og vær velkommen tilbake. har nettopp sett inn på din blogg men har ikke tid til å legge igjen en kommentar...det skal jeg gjøre neste gang, for du har en spennende og morsom blogg:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards