Direktlänk till inlägg 23 juli 2008

Dagen før dagen!

Av sissi-mor - 23 juli 2008 15:26


I dag er dagen før dagen!

I dag er dagen før vi reiser på ferie.

I dag er dagen jeg er som lammet.


Det er merkelig, hver gang vi skal på ferie så blir jeg helt lam når det skal pakkes og ordnes med det som skal med.

Ungene har pakket sakene sine i kofferten, de har alt sitt klappet og klart. De er flinke!


...og jeg?

Mor og sjef i huset?

Hvor langt er jeg kommet i mine reiseforberedelser?


Tja...jeg har lagt skjørtet jeg skal ha med meg inn i vaskemaskinen og satt på den.

Jeg har hengt to topper ut til tørk i luften som er mettet av fuktighet pga regn. Den ene skal jeg pakke ned, og den andre skal jeg ha på meg i morgen.


Så langt har jeg kommet.

'Sier til meg selv at jeg EGENTLIG bare kan legge klærne mine i kofferten NÅ, så er jeg  også omtrent ferdig.


Men det blir liksom ikke noe mer av det enn med tanken.


Da vi reiste til Tyrkia for 6 år siden pakket jeg mine saker da mann og barn gikk ut i bilen vi skulle kjøre til flyplassen med.


Lam eller ikke lam; jeg reiser lett og pakker fort.

Men jeg pakker ikke i dag.


I morgen er dagen vi reiser til Rendalen for overnatting.

I overimorgen er dagen vi reiser til Tallinn, hvilket vi har gledet oss til siden februar eller tidlig mars.


I dag slapper jeg av.

 
 
Christa

Christa

23 juli 2008 21:29

Där var vi allt olika du o jag. Jag är den som planerar och organiserar i god tid. Iallafall oftast. Jag får nästan panik om jag inte är färdig i väldigt god tid innan jag ska iväg någonstans.
Hoppas du får med det du behöver och att din ferie blir riktigt fin och härlig
kram
Christa

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

23 juli 2008 22:39

Christa: Denne gangen er jeg TIDLIG ferdig, for jeg har lagt DET MESTE i kofferten allerede:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards