Direktlänk till inlägg 20 juli 2008

Jeg har ferie nå:)

Av sissi-mor - 20 juli 2008 13:52


Jeg har ferie nå, for første gang på 4 år, og det er godt.

Siste uke på jobb var lang, veldig L-A-A-A-A-A-N-G. 5 netter på rad fra fredag til og med onsdag morgen.

Torsdag var fri, men den ble tilbragt i bil 40 mil for å hente A hjem fra Rendalen. Lang biltur, selv om jeg bare kjørte litt over halve veien.


Jeg har lite og ingenting å si her på blogg, hodet er helt tomt. Det er ikke annet som skjer enn at jeg koser meg og slapper av.


Vi reiser snart til Tallinn, og det kjennes så uvirkelig ut at jeg har ikke klart å kjenne på noen reiseforventning heller. Men det er klart; det kan ha noe med vissheten om at jeg skal sveve gjennom luften over Sverige og over havet bortenfor helt til Estland....

Håper flyturen går KJEMPEFORT...som et sukk---

 
 
eva

eva

20 juli 2008 17:37

Tack för kommentaren och jag önskar dig också en skön semester. Ha det så jättebra i Tallinn. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

20 juli 2008 18:39

eva: Takker for gode ønsker for turen. Ungene gleder seg mer enn jeg gjør akkurat nå. Men jeg tror vi får det bra-

 
xlinx

xlinx

20 juli 2008 18:55

Jeg også vil til Tallinn. Er litt misunnelig!

http://xlinx.bloggagratis.se

 
Marie

Marie

20 juli 2008 20:31

Trevlig resa och hoppas att du får en skön semester! Jag har också min första semester på flera år och har efter 2 veckor inte fattat det än:)))) Känner mig mest rastlös ännu, men det blir väl lätt så när man är van vid att bara vara ledig någon vecka eller några dagar då och då.
Kram

http://stickat.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

20 juli 2008 21:17

Marie: Man blir jo helt i svime av VISSHETEN om at man har ferie. Jeg gjør alt jeg vil med den begrunnelse at "fordi at jeg har jo FERIE nå:)
Nyt ferien din, du også!!

 
Ingen bild

Snille mor

20 juli 2008 21:17

xlinx: Eat your heart out:)

 
Ingen bild

charlotte

20 juli 2008 23:30

Hoppas ni får några trevliga dagar i Tallinn. Jag åker dit torsdag och hem samma dag... så synd att vi inte kan mötas. Och bara tanken att veta att du är ett stenkast från mig när jag sitter på båten hem... ja suck.Jag ska bli så glad när vi är hemma igen och jag får sova i mitt eget hem.

 
Ingen bild

Sissi

21 juli 2008 10:50

Charlotte: Det blir nok en flott tur for deg selv om du må sove i en fremmed seng noen netter. Se opp der du sitter på båten, for plutselig svever jeg over deg. Jeg skal vinke:)

 
Ingen bild

ståle

21 juli 2008 21:14

Har du plass til meg i en koffert?

 
Ingen bild

Sissi

22 juli 2008 12:06

Ståle: Nei, beklager!! Slik som A og S skal pakke så tenker jeg vi har overvekt på flyet FØR jeg har fått pakket så mye som tannbørsten min...
Du får finne på noe selv for helgen, tror jeg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards