Direktlänk till inlägg 11 juli 2008

Jeg gjør et nytt forsøk med bokserier

Av sissi-mor - 11 juli 2008 15:55


Jeg har etter mye om og men kjøpt første bok i KRUSESERIEN---har sett litt på boken når jeg har vært på butikken siden den kom ut. Men har egentlig ikke tenkt å begynne på noen serie....alltid lenge å vente på neste bok.'

 Dessuten så gikk det jo så dårlig i vinter da jeg begynte å kjøpe LANDSBYLIV.

De bøkene var så fine, og jeg kommer neppe over at forlaget bare sluttet å utgi dem etter 5 bøker. De har gjort stor suksess i England.


Men i alle fall skal jeg gi DENNE serien en sjanse. Jeg liker for så vidt historiske romaner. OG så er det så bra at jeg ikke er avhengig av å lese store verk av de litterære kjempene i verden....jeg liker litt "lettere" kost...det er nå liksom MEG det da.


Har slått plen i varmen. Datter M dro for å bade med venninne S, men de er på vei hjem. Det er masse hoggorm nedover mot vannet der de bader, men det er ikke alltid de ser dem. I dag var det er KJEMPEDIGER orm bare en meter unna M. Ja, da skjønner jeg hjemlengselen blir stor.

Hører det er orme-år i år.

Nei, da er det bedre hjemme i sin egen sofa enn ute blant ormene....


Tror ikke det blir blogget så mye i helgen, siden jeg skal jobbe natt. Dagene går så fort når jeg sover til 14 tiden. Søndag skal vi til mamma og spise middag.


Jeg har snart ferie, 54 timer igjen å jobbe. Fordelt på 6 vakter. Går av fredag den 18. juli kl 14..... GLEDER MEG!!!

 
 
xlinx

xlinx

11 juli 2008 17:23

jeg har bestilt meg den som gratisbok fra nettet...

http://www.xlinx.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

11 juli 2008 17:51

xlinx: Jeg betalte 72 da....Men så har jeg den her med det samme. Ble impulskjøp dette her.

 
Ingen bild

Charlotte

14 juli 2008 10:15

Jag ger upp! Dessa vantar jag blir galen... det blir fel trots att jag markerar och markerar! Så nu börjar jag om på en ny så får vi se hur det går. Lär nog få repa upp den första... men skam den som ger sig egentligen. Funderar faktiskt på att maila en tjej på nätet och fråga om hon har någon erfarenhet av vänsterhänta stickare. Om det kan vara så att det inte går att bara vända mönstret rätt av och sticka från "fel" håll så att säga.

 
Ingen bild

Sissi

14 juli 2008 15:30

lotta: Men mønster og vott må jo bli de samme uansett hvilken vei du strikker. Prøv heller om noen kan lære deg å strikke med høyrehånden heller, mange keivhendte som strikker mønster og får det til, og lærer å strikke "rett"
Lykke til.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards