Direktlänk till inlägg 10 juli 2008

Soverommet ble nytt

Av sissi-mor - 10 juli 2008 12:12


Da jeg var så heldig å få nytt golv til soverommet mitt av min datter M i forrige uke, ble det til at jeg og min søster la golvet sammme kveld.

Det ble så fint!!!


Hele rommet ble annerledes så snart golvet kom på plass, og jeg fikk ryddet bort litt sånt som har hopet seg opp der inne....Lett for å bli slik hos meg.


Den største forandringen var at jeg fikk ut den gamle dobbeltsengen jeg hadde, for jeg har kjøpt meg ny rammemadrass. Den er 1.20 bred, og det er mer enn stort nok for meg. Det frigjorde en del plass inne på rommet, og jeg har lyst til å finne meg en stol, en stålampe og et lite bord, for da kan jeg bruke rommet mer enn til bare å ligge på.

Når tv og pc er opptatte kan jeg heller sitte på rommet og lese eller strikke, for nå sitter jeg på kjøkkenet, og det er ikke like koselig.


Jeg har ikke noen bilder på veggene enda, men det har ingen hast. Mulig jeg tar strikketeppet der når det blir ferdig. Tror kanskje det er soverommet mitt som er det beste stedet for det nå siden gardinene i stuen er såpass dominerende...

Men soverommet mitt begynner å bli bra:)  Hyllen ved siden av sengen laget datter A på sløyden for noen år siden.

 
 
xlinx

xlinx

10 juli 2008 12:23

Så fint rommet ditt ble!

http://www.xlinx.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Snille mor

10 juli 2008 12:39

xlinx: Ja, jeg ble fornøyd. Når jeg får stol der inne skal jeg flytte skapet bak døren igjen, slik at det blir bedre plass.
Og så fortsetter jeg og ser etter teppe/matter til rommet, de må være rosa de også. Strikketeppet mitt blir nok på romveggen min:)

 
Aninr

Aninr

14 juli 2008 14:52

men du skal ikke få den stolen som jeg så på bohus. Den blir min ! :)

http://lusa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

14 juli 2008 15:31

Anine: Men den stolen likte ikke jeg noe særlig da....er vel 35 år for gammel - minst...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards