Direktlänk till inlägg 1 juli 2008

For en datter jeg har!!

Av sissi-mor - 1 juli 2008 17:51


Da jeg hadde tatt ut den gamle sengen min på soverommet for å gjøre klart for den nye var det jo HELT åpenlyst at jeg burde hatt skikkelig golv der. Da jeg malte veggene for et par år siden kastet jeg ut det gamle vegg-til-vegg teppet, og skulle kjøpe nytt golv. Men de pengene, de pengene....


Så tok datter M bilen...og kom hjem med "klikk-golv" - forskudd på fødselsdagsgave til meg. Har fødselsdag i september, så hun er tidlig ute.

Jeg kunne ha GRÅTT....var ikke engang i tankene mine. Vi har pratet om slikt golv, men skulle vente til etter vi har vært i Tallinn.


Det er ikke så lett å legge dette golvet som det sies, synes jeg, men nå er jo jeg svært lite fingernem til slike praktiske saker.

Nå har hun vært og lånt sag hos Unni, og vi ringer søsteren min som kommer og gir en hånd til dette også....


Jeg skjønner ikke hvorfor jeg som er eldst av oss søstre ikke skulle få NOEN praktiske gener....merkelig at ingen kom til meg, men alle til søsteren som ble født 3 år etter meg.....lillesøsteren min er vel kanskje på mitt nivå...om hun er SÅ dårlig...(og det tror jeg faktisk at hun er!!)

 
 
eva

eva

1 juli 2008 18:19

Xlinx är jätteduktig på att skriva! Ja, att lägga klick-golv är inte det lättaste, fast det ser väldigt enkelt ut på reklamen. Med min pappas hjälp la jag/vi nytt golv i köket för tre år sedan. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
xlinx

xlinx

2 juli 2008 09:59

Hun har tydeligvis sine gode sider hun også!

http://www.xlinx.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Charlotte

2 juli 2008 10:23

Grattis till golvet! Vilken dotter du har det håller jag med om. Grattis till diskmaskin.
Syskon kan nog vara rätt olika, jag är händigare än min bror även om han kan fixa saker när han vill. Stora M är inte händig han, men det går om han vill.

 
Ingen bild

Sissi

2 juli 2008 14:35

eva: Det gikk ganske greit da vi fant ut HVORDAN vi skulle gjøre det, for det kom IKKE frem av bruksanvisningen. Men golvet ble fint. Og nå KAN jeg det:)

xlinx: Hun har det:) Er i byen og kjøper bøyler til rammemadrassen min nå, men hun kjører gjerne lange avstander bare for å få kjøre når det er MIN bensin.

Lotta: Ja, det er dager jeg er heldig, jeg også:) Men jeg trengte virkelig noe på golvet..

 
Marit

Marit

2 juli 2008 17:17

I E BEST PPL :)

http://strawberry-muffin.blogspot.com

 
Ingen bild

Snille mor

2 juli 2008 17:21

marit: Ja, du er ikke verst:) Jeg skjønner ikke det der PPL, så jeg vet ikke om jeg skal være stolt, beæret, flau eller skremt av den forkortelsen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards