Direktlänk till inlägg 15 juni 2008

Oj...BLOGGER jeg virkelig litt igjen???

Av sissi-mor - 15 juni 2008 21:20


Ja. det må jeg nesten spørre meg selv om nå.


Jeg skal på jobb snart, siste natten av tre nå helgen. Jeg har en senvakt på torsdag, og ellers har jeg fri helt frem til neste mandag. Jeg gleder meg til det, og jeg tenker IKKE ta på meg noen ekstra vakter, dersom det skulle bli aktuelt.

Kjenner jeg er sliten, og det skal bli godt med ferie. Går av til helgen før 21. juli - det er den 21 som er min "første" feriedag, og så har jeg FRI i tre hele uker - det er ubeskrivelig...og så LENGE fri... :)


Skal pakke strikkesakene mine nå, og så gjøre meg klar til jobb. Det har vært en behagelig arbeidshelg, og det er det beste.

 
 
eva

eva

16 juni 2008 08:41

Hoppas du fick en lugn natt, så att du kunde sticka lite grann. Njut nu av dina lediga dagar nu. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

16 juni 2008 23:24

eva: Natten var stille og den gikk ganske fort. Jeg fikk sove til over kl 14 i dag og det var også deilig.
Synd været ikke er bra på min uke som er NESTEN bare fri..
Er lei av regn nå

 
Christa

Christa

17 juni 2008 11:28

Hej kikar in och ser om du har det bra.
Snart ska jag ut med hunden en sväng.
Bonus sonen har åkt till mamma ett par veckor så det är ganska lugnt här nu.
Får inte träna än på ett tag.
Knäna är bra igen och nu ska bara foten vila ett tag innan jag kan börja springa igen
Kram
Christa

http://hissen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards