Direktlänk till inlägg 2 juni 2008

Sol og varmt her

Av sissi-mor - 2 juni 2008 16:58


Nå er det delig her; vindstille, blå himmel og masse sol:)

Jo varmere jo bedre, sier jeg.


Har ikke kommet meg ut for å nyte finværet enda, for dagen har gått helt fra meg med klesvask, henting av datter M 25 km herfra... Hentet datter A på hennes skole, handlet litt og nå lager jeg middag. Har nettopp fått gryteretten inn i ovnen, og jeg tenkte vaske opp stekepanne og kasseroller mens den steker. Og så må jeg naturligvis sette på en kanne te. Varm te i på varme dager er faktisk godt.


Sønnen S har det hittil bra på leir; -pasta til middag i dag. Hans store skrekk er at de skal få fisk når de er på sjøen, for da er det fisken som blir dagens middag. Han liker ikke fisk, og han liker ikke kjøtt. Kan til nød spise litt kylling..dersom han MÅ...


Jeg har nattevakt to netter fremover nå. Torsdag har jeg tidligvakt, og den blir i hjemmesykepleien. Vil bli spennende å være der igjen etter et halvt års fravær.


Fredag kveld er det avslutningsfest for S sin klasse. Middag på Mona Lisa, der elevene pynter seg. Elever og foreldre, og de som vil ha med søsken kan gjøre det.

Etterpå skal de på diskotek, og da har de bedt parallellklassentil å delta.

Det er bra de tar det tidlig, og blir ferdig med det, synes jeg.

Skal jo på avslutningsfest for ungdomsskolen senere i juni. Høytidelig blir det også-.

 
 
Ingen bild

charlotte

2 juni 2008 17:24

M ska på skolbal på måndag, om han nu kommer sig iväg. Han har i alla fall köpt sig en skjorta idag. Men de ska ha skolbalen på skolan. Inte vad de räknat med men någon/några hade tuttat på skolan ca 5 ggr denna termin så alla pengar gick till att betala brandkåren som fick rycka ut i onödan. Som tur var så hände inget mer än att brandlarmet gick igång. De har enligt M fått fast de som gjorde det. Han säger de gjort det för att förstöra för niorna så att de inte skulle få ha bal. Skönt att S har det bra, fisk är gott! Men jag tror aldrig T eller M skulle äta den vi fiskat själv. Kött går i här hos båda, fast de tycker mest om kyckling, korv och hamburgare.
Jag har inte hört något om faster, ringde dit men då hade hon inte kommit tillbaka. Tycker det är märkligt att de inte hör av sig från SÖS. De borde ha mitt nummer, men jag är osäker på om det är så. Om inte faster kan meddela sig längre är det nog svårt för dem att veta vart de ska ringa, med tanke på att vi har olika efternamn och alltid haft det.

 
eva

eva

2 juni 2008 18:26

Här är det också varmt.... phu! Så varmt i skog och mark att det är extrem stor risk för skogsbrand. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi i Norge

2 juni 2008 21:07

lotta: Det blir nok koselig på skoleball. Det er mulig at det blir Anine som skal holde talen på avslutningen, for elever, lærere og foreldre. Hun har ikke lyst, men siden hun er i elevrådet...hun mener de andre i elevrådet fra 10.kl også kan tale litt...Men hun klarer det nok.

Sindre liker verken kjøtt eller fisk, men det er ok. Han sendte sms til Anine nå, og de er ute på sjøen.
Du får legge igjen nr ditt neste gang du ringer og hører om faster, og be dem ringe deg så snart hun er tilbake:)

eva: Varmt og godt her også. Dere har vel hatt sol og varmt så lenge at NATUREN trenger regn nå. Farlig uten regn. Synes jeg så på nyhetene at det er skogbrann øst i Sverige nå.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards